Kocaeli futbol camiasının yakından tanıdığı isimlerden biri olan futbol antrenörü Haluk Kaya’dan sağlık haberi geldi. İlimizde uzun yıllardır antrenörlük yapan Haluk Kaya’nın kalp rahatsızlığı nedeniyle anjiyo olduğu öğrenildi. Gelişmenin ardından Körfez Kulüpler Birliği, resmi sosyal medya hesabı üzerinden bir paylaşım yaparak Kaya’ya geçmiş olsun dileklerini iletti. Yapılan açıklama, spor camiasında yakından takip edilirken, Kaya’nın sağlık durumuyla ilgili olumlu temenniler dile getirildi.
Körfez Kulüpler Birliği’nden Geçmiş Olsun Mesajı
Körfez Kulüpler Birliği tarafından yapılan paylaşımda, Haluk Kaya’nın geçirdiği sağlık sürecine dair bilgi verildi. Açıklamada, deneyimli antrenörün kalp rahatsızlığı nedeniyle anjiyo olduğu belirtilirken, kendisine acil şifalar dilendi. Birliğin mesajında, “İlimiz antrenörlerinden Haluk Kaya, kalp rahatsızlığı nedeniyle anjiyo olmuştur. Kendisine geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, Rabbimden acil şifalar diliyoruz” ifadelerine yer verildi.
Spor Camiasından Destek Mesajları
Haluk Kaya için yayımlanan mesajın ardından, spor camiasından da geçmiş olsun dileklerinin gelmesi bekleniyor. Uzun yıllardır futbolun içinde yer alan ve birçok sporcuya emek veren Kaya’nın sağlık durumunun yakından takip edildiği öğrenildi. Futbol camiası, deneyimli antrenörün en kısa sürede sağlığına kavuşarak yeniden sahalara dönmesini temenni ediyor.