reklam
reklam
reklam
reklam
Haber
26 Şubat 2013 - Salı 07:30 Bu haber 909 kez okundu
 
YAŞAM MEMNUNİYETİ ARAŞTIRMASI
DİĞER Haberi
YAŞAM MEMNUNİYETİ ARAŞTIRMASI

<p> <span style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: Arial, sans-serif; font-size: 16.666667938232422px; font-weight: bold; line-height: 18.99305534362793px;">Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), yaptığı 'Yaşam Memnuniyeti Araştırması' sonuçlarını açıkladı.</span> </p> <p> <span style="font-size:14px;"><span style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: arial; line-height: 18.99305534362793px;"> Araştırmaya göre 2011'de mutlu olduğunu söyleyenler yüzde 62,1 iken 2012 yılında bu rakam yüzde 61'e geriledi. Önceki yıl bireylerin yüzde 9,9'u mutsuz olduğunu belirtirken 2012'de bu oran yüzde 10,2'ye yükseldi. Geçen yıl da kadınlar ve erkeklerde mutlu olduğunu belirtenlerin sayısında düşüş yaşansa da kadınlar erkeklerden daha mutlu sonucu çıktı. Kadınlarda mutluluk oranı 2011 yılında yüzde 64,6 iken 2012 yılında yüzde 62,8'e geriledi. Erkeklerde mutluluk oranı 2011 yılında yüzde 59,5 geçen yıl yüzde 59 oldu.</span></span> </p> <p> <span style="font-size:14px;"><span style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: arial; line-height: 18.99305534362793px;">EĞİTİM DÜZEYİ ARTTIKÇA MUTLULUK ARTIYOR </span><br style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: arial; font-size: 14.44444465637207px; line-height: 18.99305534362793px;" /> <br /> <span style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: arial; line-height: 18.99305534362793px;">Yapılan araştırmada mutluluk düzeyini etkileyen faktörlerden birinin de eğitim olduğu görüldü. İlkokul mezunu olanlarda mutluluk oranı 2012 yılında yüzde 60 iken, yükseköğretim mezunu olanlarda bu oran yüzde 67,4'e yükseldi.</span></span> </p> <p> <span style="font-size:14px;"><span style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: arial; line-height: 18.99305534362793px;">UCUZ ÜRÜNLER TÜKETİYORUZ </span><br style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: arial; font-size: 14.44444465637207px; line-height: 18.99305534362793px;" /> <br /> <span style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: arial; line-height: 18.99305534362793px;">Bireylerin daha ucuz ürün tüketim eğiliminin devam ettiği sonucu değişmedi. Ekonomik gelişmeler karşısında bireylerin yüzde 55,7'si 2011 yılında daha ucuz ürün tükettiğini belirtirken, bu oran 2012 yılında yüzde 56,6'ya yükseldi.</span></span> </p>
Kaynak: (İHA) - İhlas Haber Ajansı Editör: Osman Umut EZ
Etiketler: YAŞAM, MEMNUNİYETİ, ARAŞTIRMASI,
Yorumlar
Haber Yazılımı