reklam
reklam
reklam
reklam
Haber
22 Ağustos 2019 - Perşembe 14:24
 
Başiskele Belediyesi'nden Zafer Mutlu'ya Cevap Geldi!
Başiskele Bahçekent evlerinde kalan muhtaç bir kadına verilen yemek hizmetinin kesildiği iddiası, farklı basın yayın kuruluşlarında ve sosyal medya sitelerinde yer almıştı.
GÜNDEM Haberi
Başiskele Belediyesi'nden Zafer Mutlu'ya Cevap Geldi!

Başiskele Belediye Başkan Yardımcısı Sema Arat, bu konuyla ilgili bir bilgilendirme yaptı

 

ZAFER MUTLU’NUN PAYLAŞIMI

Saadet Partisi Başiskele Belediye Başkan adayı Zafer Mutlu dün sosyal medya hesabından Başiskele Belediyesini hedef alan bir paylaşım yapmıştı. Zafer Mutlu paylaşımında, “Bahçekent evlerinde obezite kalp koah gibi rahatsızlıkları bulunan yerinden bile kalkamayan tek başına kirada yaşam mücadelesi veren bir bayana verdiği bir kap yemeği kesen Başiskele Belediyesi yetkililerini uyarıyorum. Lütfen biraz daha dikkat” ifadelerine yer vermişti.

 

İSMİ ANILMADAN

İşte Zafer Mutlu’nun bu iddialarına karşılık bugün belediyeden bir cevap yazısı yayınlandı. Yazıda Zafer Mutlu’nun ismi anılmadı ancak tüm iddialara tek tek yanıt verildi.
Başiskele Belediye Başkan Yardımcısı Sema Arat imzalı açıklamada şu ifadelere yer verildi:

 

2018 EYLÜL’DEN BERİ

“Söz konusu haberlerde geçen komşumuz yaklaşık 1 yıl önce evinin bir ihtiyacı için belediyemize başvurmuştur. Bunun üzerine saha tespit personellerimiz sosyal inceleme sırasında teyzemizin sıcak yemek hizmetimiz için uygun durumda olduğunu tespit edip, kendi talebi olmaksızın sosyal yardım komisyonumuza sunmuştur. Komisyon kararıyla da 2018 Eylül ayından itibaren sıcak yemek hizmeti almaya başlamıştır.

 

KESİNTİSİZ HİZMET VAR

Halil İbrahim Sofrası Aşevi’nden 2010 yılından itibaren, sosyal tespiti yapılmış yardım kararı alınmış hanelere haftanın 7 günü, resmi tatillerde bile aksatmadan, 2 öğünlük sıcak yemek dağıtımı yapıyoruz. Bu yardım ihtiyaç sahibi, tek başına yaşayan, kendisi yemek yapamayacak durumda olan vatandaşlarımız için yapılıyor.

 

ÜÇ AYDA BİR

Aş evimiz ayni yardımlarla, kentimizdeki hayırseverlerin bağışlarıyla hizmet veriyor. Bu nedenle de bu yardımın hassasiyetinin bilinciyle; her 3 ayda bir düzenli olarak bu hanelerin sosyal tespitlerini yenileyerek sağlık ve ihtiyaç durumunu kontrol ediyoruz.

 

ŞİKAYETLER ÜZERİNE

Söz konusu adres ile ilgili BAŞTİM birimimize gelen 27.06.2019 tarihli şikâyet üzerine gerçekleştirdiğimiz tespitimizde sıcak yemeklerin ihtiyaç sahibi tarafından komşulara dağıtıldığı veya çöpe döküldüğü bilgisi tarafımıza ulaşmış olup, ilgili sıcak yemeği dağıtan personeller ile de durum teyit edildi ve sıcak yemek hizmeti kesilme kararı bu sebeple alınmıştır.

 

KABUL EDİLEMEZ

Bu teyzemizin belediyemizce karşılanan diğer ihtiyaçlarını, tüm vatandaşlarımızda gözettiğimiz hassasiyette olduğu gibi hiçbir zaman basına yansıtmak taraftarı değiliz. Bu konunun siyasi bir malzeme olması da kurumumuz tarafından kabul edilemez”

Kaynak: Editör: Burak TURAN
Etiketler: Başiskele, Belediyesi'nden, Zafer, Mutlu'ya, Cevap, Geldi!,
Yorumlar
Haber Yazılımı