Spor

Gölcükspor Kasaphan Restaurant’ta İftar Sofrasında Buluştu

Bölgesel Amatör Lig 9. Grup’ta mücadele eden temsilcimiz Gölcükspor, Ramazan ayı dolayısıyla düzenlenen iftar programında bir araya geldi. Kırmızı-siyahlı ekip, antrenman sonrası Kasaphan Restaurant’ta düzenlenen organizasyonda aynı sofrada oruç açtı.

Abone Ol

Kulüp Başkanı Kadir Özdemir ve yönetim kurulu üyelerinin de katıldığı iftar programında teknik heyet ile futbolcular birlikte iftar yaptı. Samimi bir atmosferde gerçekleşen buluşmada takım içindeki birlik ve beraberlik dikkat çekti.

Futbolcular ve teknik ekip, Ramazan ayının manevi atmosferinde bir araya gelerek hem sohbet etti hem de takım içi dayanışmayı pekiştirdi.

Sponsorluk Yılmaz Olhan’dan

Düzenlenen iftar programı, kulüp yöneticilerinden Yılmaz Olhan’ın sponsorluğunda gerçekleştirildi. Kırmızı-siyahlı camianın aynı sofrada buluştuğu programda kardeşlik ve dayanışma mesajları verildi.

Ramazan ayının paylaşma ve birlik ruhunu yansıtan buluşma, kulüp camiası için keyifli ve anlamlı anlara sahne oldu.