Bilecik Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’nde, 2025 yılı değerlendirilirken, 2026 yılı planlamaları masaya yatırıldı. Toplantı, İl Müdürü Ramazan Demir başkanlığında; hizmet, şube, ilçe, yurt ve gençlik merkezi müdürlerinin katılımıyla gerçekleştirildi. Geride kalan yılın çalışmaları ele alındı ve mevcut durum kapsamlı şekilde değerlendirildi.

Hedefler ve Hizmet Kalitesi Görüşüldü

Toplantıda 2026 yılı için hedefler belirlendi, gençlik ve spor hizmetlerinin daha etkin ve verimli yürütülmesi için atılacak adımlar tartışıldı. Kurumlar arası koordinasyonun güçlendirilmesi ve hizmet kalitesinin artırılması öncelikler arasında yer aldı.

Müdür Demir’den Açıklama

Bilecik Gençlik ve Spor İl Müdürü Ramazan Demir, "2025 yılında yürüttüğümüz çalışmaları kapsamlı şekilde değerlendirdik. 2026 yılı için gençlerimize ve sporcularımıza daha nitelikli hizmet sunmayı hedefliyoruz. Planlı, koordineli ve sürdürülebilir çalışmalarla yolumuza devam edeceğiz" dedi.

Temmuzda Maaşlar Ne Kadar Olacak? SGK Başuzmanı İsa Karakaş En Düşük Memur Emeklisi Aylığını Hesapladı!
Temmuzda Maaşlar Ne Kadar Olacak? SGK Başuzmanı İsa Karakaş En Düşük Memur Emeklisi Aylığını Hesapladı!
İçeriği Görüntüle

Kaynak: İHA