Gebze’de gelenekselleşen okul ziyaretleri kapsamında bu haftanın durağı İbn-i Sina Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi oldu. Gebze Belediye Başkanı Zinnur Büyükgöz, Gebze Kaymakamı Mehmet Ali Özyiğit ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Şenol Pekgöz, sabah mesaisine öğrencilerle birlikte İstiklal Marşı okuyarak başladı.
Gençlerin Hedeflerine Tam Destek
Törenin ardından sınıfları ve okul bahçesini gezen protokol üyeleri, öğrencilerle samimi bir sohbet gerçekleştirdi. Gençlerin eğitim hayatına dair görüşlerini ve gelecek planlarını dinleyen Başkan Büyükgöz, disiplinli çalışmanın başarının anahtarı olduğunu vurguladı. Büyükgöz, "Sizlerin donanımlı bireyler olarak yetişmesi bizim en büyük önceliğimizdir" dedi.
Öğretmenler Odasında Eğitim İstişaresi
Program sadece öğrencilerle sınırlı kalmadı. Protokol üyeleri, öğretmenler odasını ziyaret ederek eğitimcilerin talep ve önerilerini dinledi. Okulun eğitim süreçleri ve teknik imkanları hakkında bilgi alan heyet, kurumlar arası iş birliğinin eğitime olan katkısına dikkat çekti.




