Kocaelispor Kulübü, pazartesi günü oynanan Kocaelispor–Fenerbahçe karşılaşmasına ilişkin taraftar verilerini kamuoyuyla paylaştı. Kulüp tarafından yapılan açıklamaya göre, karşılaşmada 30 bin 991 taraftar turnikelerden geçerek tribünlerdeki yerini aldı. Rakamlar, Passolig sistemi üzerinden alınan resmi verilere dayandırıldı.
Sezon Rekoru Galatasaray Maçında Kaldı
Açıklanan verilerle birlikte sezonun en yüksek seyirci sayısı da netlik kazandı. Daha önce oynanan Galatasaray maçında tribünlere 31 bin taraftarın giriş yaptığı açıklanmıştı. Böylece Galatasaray karşılaşması, bu sezonun en yüksek seyirci katılımı yaşanan maçı olarak kayıtlarda kaldı.