Derince Belediyesi’nin katkılarıyla Ay Sanat Merkezi tarafından düzenlenen “7. Yıl Konseri”, sanatseverlere unutulmaz bir gece yaşattı. Derince Belediyesi Gösteri Merkezi’nde ücretsiz olarak gerçekleşen etkinlik, saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başladı.
Gece boyunca sahnelenen öğrenci orkestrası, öğrenci korosu ve bale gösterileri izleyicilerden büyük alkış aldı. Aylar süren hazırlık sürecinin ardından sahneye çıkan öğrenciler, hem müzik hem de dans alanında yeteneklerini sergiledi.
Derince Belediyesi Gösteri Merkezi’ni dolduran izleyiciler, sanata değer veren bu anlamlı etkinlikte sahne sanatlarının en güzel örneklerine tanıklık etti. Etkinlik, hem öğrencilere hem de sanatseverlere unutulmaz bir akşam yaşattı.