Derince Suni Çim Stadı’nda Kartal Sportif ile karşılaşan Derince Birlik U14 takımı, sahadan 2-0’lık galibiyetle ayrıldı. Genç futbolcular, etkili oyunlarıyla rakip kalede baskı kurmayı başardı ve haftayı üç puanla kapatarak Play-Off yolunda önemli bir avantaj sağladı.
U15 Mağlubiyetten Ders Çıkardı
U15 kategorisinde ise Derince temsilcisi, rakibine 2-1 yenilerek sahadan mağlup ayrıldı. Maç boyunca dengeli bir mücadele olmasına rağmen sonuca ulaşamadılar.
Başkan Eraslan’dan Altyapı Vurgusu
Karşılaşmaları tribünden takip eden Derince Birlik Kulüp Başkanı Şaban Eraslan, altyapı çalışmalarına verdikleri önemi vurguladı. Eraslan, “Hem galibiyetten hem de mağlubiyetten çıkarılacak dersler, sezonun kalan bölümü için yol gösterici olacak” ifadelerini kullandı.