Darıca Haberleri

Darıca Belediyesi DİMER'i Hizmete Açtı

Darıca Belediyesi, vatandaşların talep ve şikayetlerini daha hızlı çözüme kavuşturmak amacıyla Darıca Belediyesi İletişim Merkezi'ni (DİMER) kurdu. Merkezi inceleyen Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık, çağrı hattına gelen telefonları bizzat yanıtlayarak vatandaşların taleplerini sisteme işledi.

Abone Ol

Darıca Belediyesi, halkla iletişim bağını güçlendirmek ve hizmet kalitesini artırmak amacıyla yeni bir adım atarak Darıca Belediyesi İletişim Merkezi’ni (DİMER) hizmete açtı. Kent sakinlerinin tüm talep, öneri ve şikayetlerini tek çatı altında toplayacak olan merkez, bürokrasiyi azaltarak sorunları jet hızıyla çözüme kavuşturacak. Darıca Belediyesi, vatandaş odaklı hizmet vizyonuna dijital ve güçlü bir halkla ilişkiler hamlesi ekledi. Bilgi İşlem Müdürlüğü bünyesinde kapılarını açan DİMER, belediye ile ilçe sakinleri arasındaki iletişim köprüsünü çok daha şeffaf, hızlı ve çözüm odaklı bir boyuta taşıyor.

İlk Çağrıları Başkan Muzaffer Bıyık Karşıladı

Darıca Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık, yeni nesil iletişim merkezini bizzat ziyaret ederek çalışmaları yerinde inceledi. Merkezde görevli personelden işleyiş hakkında detaylı bilgi alan Başkan Bıyık, sürpriz bir hamleyle çağrı merkezindeki kulaklığı takarak vatandaşlardan gelen telefonları kendisi yanıtladı. İlçe sakinlerinin taleplerini ilk ağızdan dinleyip sisteme kaydeden Bıyık, DİMER’in çalışma prensibini bizzat deneyimlemiş oldu.

"Vatandaşımızın Sesi Bizim Yol Haritamızdır"

Merkezin sadece klasik bir şikayet hattı olarak görülmemesi gerektiğini belirten Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık, şu ifadeleri kullandı: "Hemşehrilerimizin talep, öneri ve şikâyetlerini en hızlı şekilde ilgili birimlerimize ulaştıracak, süreçleri anlık olarak takip ederek çözüm odaklı hizmet anlayışımızı daha da güçlendireceğiz. Vatandaşımızın sesi bizim yol haritamızdır. İnsana dokunan belediyecilik, vatandaşın taleplerine kulak vermek ve çözüm üretmekle başlar. DİMER, Darıca’da şeffaf ve ulaşılabilir belediyeciliğin en somut adımıdır."

Tek Merkezden Koordinasyon ve Anlık Takip

DİMER’in devreye girmesiyle birlikte Darıca sınırları içerisinden gelen tüm başvurular dijital olarak kayıt altına alınacak. Sistem sayesinde hangi talebin hangi müdürlüğe gittiği, işlemin ne aşamada olduğu anlık olarak izlenebilecek. Böylece birimler arası koordinasyon hızlanırken, vatandaşların başvurularına geri dönüş süreleri de minimuma indirilecek. Bu yeni sistemle birlikte Darıca Belediyesi, yerel yönetimde dijitalleşme ve yüksek vatandaş memnuniyeti hedefliyor.