Kocaeli’de toplu taşıma standartlarını modernize etmek ve vatandaşlara daha konforlu bir yolculuk deneyimi sunmak amacıyla Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından satın alınan 55 yeni nesil otobüs, kentin ulaşım ağına dahil oluyor. "Kesintisiz ve modern ulaşım" hedefiyle filoya eklenen bu araçlar, hem çevreci özellikleriyle hem de yolcu dostu teknolojileriyle fark yaratacak.
Teknoloji ve Konfor Bir Arada
Yeni hizmete alınacak otobüsler, yolcu güvenliğini ön planda tutan son teknoloji sistemlerle donatıldı. Araçlarda; tam uyumlu engelli rampaları, yüksek performanslı iklimlendirme sistemleri ve anlık yolcu bilgilendirme ekranları standart olarak sunuluyor. Ayrıca, düşük emisyonlu motor yapıları sayesinde kentin hava kalitesinin korunmasına da katkı sağlanması hedefleniyor.
Başkan Büyükakın: "Kocaeli En İyisini Hak Ediyor"
Projeye ilişkin değerlendirmelerde bulunan Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr. Tahir Büyükakın, ulaşım ağını sürekli gençleştirdiklerini vurguladı. Büyükakın, "Vatandaşlarımızın işine, evine ve sevdiklerine güven içinde ulaşması bizim önceliğimiz. Göreve geldiğimizden bu yana modernize ettiğimiz filomuza şimdi 55 yeni nefer daha ekleyerek bu kararlılığımızı sürdürüyoruz" ifadelerini kullandı.
Büyük Randevu Yarın Kongre Merkezi'nde
Hazırlıkların tamamlandığı "Toplu Taşıma Araçları Hizmete Alım Töreni", 27 Mart Cuma günü (Yarın) saat 14.00’te Kocaeli Kongre Merkezi otopark alanında gerçekleştirilecek. Dev organizasyonun ardından 55 yeni otobüs, belirlenen güzergahlarda Kocaeli halkına hizmet vermeye başlayacak.




