Gündem

AK Parti Eskişehir İl Başkanı Albayrak’tan Demirspor’a Moral Yemeği

AK Parti Eskişehir İl Başkanı Gürhan Albayrak, Eskişehir Demirspor camiasıyla bir araya gelerek moral yemeği düzenledi. Şampiyonluk yolunda önemli bir dönemeçten geçen takımın yönetimi, teknik ekibi ve futbolcuları ile bir arada olan Albayrak, kulübe destek mesajı verdi.

Abone Ol

Eskişehir’in köklü kulüplerinden Eskişehir Demirspor’un yönetimi ve teknik heyetiyle bir araya gelen AK Parti Eskişehir İl Başkanı Gürhan Albayrak, düzenlenen moral yemeğinde takımın mevcut durumunu ve hedeflerini yakından dinledi. Moral yemeğine Demirspor Kulüp Başkanı Mehmet Ali Hünerler, yönetim kurulu üyeleri, teknik ekip ve futbolcular katıldı.

Şampiyonluk İçin Tam Destek Sözü

Yemekte konuşan Albayrak, takımın şampiyonluk yolundaki kararlılığını ve çalışmalarını yakından takip ettiklerini ifade etti. Albayrak, Eskişehir Demirspor’a olan inancını dile getirerek, "İnanıyoruz ki bu yolun sonu kupa olacak" mesajını paylaştı. Kulüp yönetimine ve teknik ekibe başarı dileklerini ileten Albayrak, şehrin sporuna ve gençlerin spora yönelmesine verdiği önemi vurguladı.

Takımın Moralini Yükselten Buluşma

Organizasyonun ardından kulüp yönetimi ve teknik heyet, Albayrak’a teşekkür etti. Moral yemeğinin, takımın motivasyonunu artırdığı ve şampiyonluk hedefi için birlik mesajı verdiği belirtildi. Demirspor camiası, bu tür buluşmaların takım ruhunu güçlendirdiğini ifade etti.