konak
ozturk group
KENT YAPI
Breau
cagingoz
KIRALIK IS MERKEZI
ekomini
ARIGUN MOBILYA
Kızılkaya

Güncel

SEDAŞ Müşteri Memnuniyeti İçin Teknolojik Yenilik

SEDAŞ Müşteri Memnuniyeti için İşletme Bakım Ekiplerinin Saha Operasyonlarında Akıllı Tabletleri Kullanmasını Sağlıyor.

7 Ekim 2016 Saat: 13:52
YORUM YAPTavsiye EtYazdır

Bu haber 709 kez okunmuştur

SEDAŞ Müşteri Memnuniyeti, SEDAŞ Teknolojik Uygulamalar
SEDAŞ Müşteri Memnuniyeti İçin Teknolojik Yenilik

 

SEDAŞ’TAN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ İÇİN

İşletme Bakım süreçlerini, yeni WFM Projesi sayesinde bilişim teknolojilerinden yararlanarak yöneten SEDAŞ, 2015 yılında yılın mobil projesi dalında ödül alan WFM (İş Gücü Yönetimi) projesiyle, elektrik dağıtım hizmetlerinde saha operasyonuna daha hakim olacak uygulamaları gerçekleştiriyor. SEDAŞ WFM projesi ile müşterileri için kaliteli hizmet, kesintilere hızlı müdahale, bakım takip programı çalışmalarının kayıt altına alınması gibi iş süreçlerinde yeni uygulamalar ve modern bir dönüşüm sağlıyor.

 

SEDAŞ ÇAĞDAŞ TEKNOLOJİK UYGULAMALAR

SEDAŞ, WFM projesiyle, mobil ekiplerini coğrafi koordinat sistemi üzerinden görerek, elektrik şebekesine müdahale için sahadaki en yakın ekibin, en hızlı şekilde sevk ve idaresini gerçekleştirebiliyor.

SEDAŞ TABLETLİ İŞ SÜREÇLERİ

SEDAŞ ekipleri ellerindeki son teknolojiye sahip tabletlerle, saha operasyonu sırasında kendilerine Çağrı Merkezi ve SCADA Kumanda merkezinden gelen  bildirimler yanında, kullandıkları malzeme ve elektriğin verildiği zaman bilgisine kadar tüm verilerin artık sahada o anda kayıt altına alınmasını sağlıyor. 

SEDAŞ FOTOĞRAFLA YAPILAN TESPİTLER

SEDAŞ yeni projesiyle, ekiplerine ellerindeki akıllı tabletlerle arıza mahallinden fotoğraf çekip bu görselleri merkezle paylaşabilme ve bunları arşivleyebilme imkanı da sağlıyor. SEDAŞ operasyon ekiplerinin ellerinde yer alacak tabletler ekiplerin, iletişim sistemlerini en etkin şekilde kullanmasına yardımcı oluyor.

SEDAŞ COĞRAFİ BİLGİ SİSTEMLERİ KULLANILIYOR

Coğrafi bilgi sistemleri ile geniş entegrasyon seçenekleri bulunan WFM, saha ekiplerinin ve farklı konumlardaki ofis çalışanlarının durumlarının harita üzerinde anlık olarak takip edilebilmesini ve ulaşım için gerekli yönlendirmelerin yapılmasını da kolaylaştırıyor.  WFM, GIS (Coğrafi Bilgi Sistemi) desteği ile kullanıcılar harita üzerinde yönlendirilebiliyor, ekipler de mobil cihazlarda 

YORUMLAR Üye Girişi

Bu Habere Yorum Yapılmadı. İlk Yorumu Siz Yapmak İster misiniz? 
Lütfen Resimdeki kodu yazınız
 

Kocaeli Haberleri Tavsiye Formu

Bu Haberi Arkadaşınıza Önerin
İsminiz
Email Adresiniz
Arkadaşınızın İsmi
Arkadaşınızın E-Mail Adresi
Varsa Mesajınız
Güvenlik KoduLütfen Resimdeki kodu yazınız