konak
ozturk group
KENT YAPI
Breau
cagingoz
KIRALIK IS MERKEZI
ekomini
ARIGUN MOBILYA
Kızılkaya

Güncel

KO-MEK Sosyal Medyada Yarışıyor

KO-MEK, "Etkin Sosyal Medya Kullanımı" çalışmasında dereceye giren kurs merkezi yöneticilerine hediye verdi

10 Ocak 2016 Saat: 11:41
YORUM YAPTavsiye EtYazdır

Bu haber 308 kez okunmuştur

KO-MEK Sosyal Medyada Yarışıyor
KO-MEK Sosyal Medyada Yarışıyor

KO-MEK, "Etkin Sosyal Medya Kullanımı" çalışmasında dereceye giren kurs merkezi yöneticilerine hediye verdi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Meslek ve Sanat Eğitimi Kursları (KO-MEK) bir taraftan mesleki ve sanat eğitimlere tüm hızıyla devam ederken diğer taraftan da daha geniş kesimlere ulaşmak için sosyal medya üzerinden tanıtımlarına devam ediyor. Kuruluşundan bugüne kadar yüzlerce farklı branşta yüzbinlerce insana meslek ve sanat eğitimleri veren Halk Üniversitesi KO-MEK, bu eğitim öğretim sezonunda 156 farklı branşta 25 bin 279 kursiyerle Türkiye’nin önde gelen eğitim kurumlarından biri olma vasfıyla kalitesini de ispatlamaya devam ediyor. Kocaeli genelinde daha çok kişiye ulaşmak isteyen KO-MEK, sosyal medya üzerinden vatandaşlara ulaşmak için çalışmalarını sürdürüyor. KO-MEK bu kapsamda kurs merkezleri arasında sosyal medyada en çok kişiye ulaşan kurs merkezlerine hediye verdi.

 

HEDEF 50 BİN KİŞİ

Antikkapı’da düzenlenen toplantıda Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Daire Başkanı Dr. Ali Yeşildal, Yaygın Eğitim Şube Müdürü Bahadır Bedir, KO-MEK Genel Koordinatörü Lokman Ceyhan ve KO-MEK idarecileri "Etkin Sosyal Medya Kullanımı" çalışmasında dereceye giren kurs merkezi yöneticileri ile bir araya geldi. Dereceye giren kurs merkezlerine hediyelerinin verildiği programda durum değerlendirmesi de yapılarak ayrıca yeni hedefler belirlendi. Programda konuşan Kültür ve Sosyal İşler Daire Başkanı Dr. Ali Yeşildal, sosyal medyaya önem verdiklerini ifade ederek, ‘’Sosyal medyayı angarya olarak görmeyin, günümüz teknolojisinde vatandaşlara ulaşmak için en etkin yöntem olarak biliniyor’’ dedi.

 

EN İYİ YOL

Hedef kitle tarafından en iyi şekilde algılanması ve sürdürülebilir bir hale gelmek için en iyi yolun sosyal medya olduğunu ifade eden Yeşildal, ‘’Bunu magazinsel olarak görmektense ciddi bir proje olarak görmeliyiz. İnsanlar artık birbirleriyle bir şey yapmaktansa sosyal medyada paylaşımlarıyla görüşüyorlar’’ diye konuştu. Bu tür halkla ilişkiler projeleri ile KOMEK’in sosyal medyada aktif kullanıcılara ulaştığını ifade eden Yeşildal, ‘’Şu ana kadar 30 bin kişiye ulaştık, hedefimiz 50 bin kişiye ulaşmak’’ ifadesini kullandı. Sosyal medyayı en etkin kullanan Mehmet Ali Paşa, Mevlana ve Leyla Atakan Kurs Merkezlerine çalışmalarından dolayı hediye verildi.

YORUMLAR Üye Girişi

Bu Habere Yorum Yapılmadı. İlk Yorumu Siz Yapmak İster misiniz? 
Lütfen Resimdeki kodu yazınız
 

Kocaeli Haberleri Tavsiye Formu

Bu Haberi Arkadaşınıza Önerin
İsminiz
Email Adresiniz
Arkadaşınızın İsmi
Arkadaşınızın E-Mail Adresi
Varsa Mesajınız
Güvenlik KoduLütfen Resimdeki kodu yazınız