konak
ozturk group
KENT YAPI
Breau
cagingoz
KIRALIK IS MERKEZI
ekomini
ARIGUN MOBILYA
Kızılkaya

Yaşam

İpek kirpik nedir?

Kirpiklerinizi yani yüzünüzü temizlemiş olmalısınız ve makyajsız olmalısınız yani. Bir yatağa uzanıyorsunuz siz hiçbir şey yapmıyorsunuz sadece gözlerinizi kapatıp uzanıyorsunuz.

12 Ağustos 2014 Saat: 18:35
YORUM YAPTavsiye EtYazdır

Bu haber 782 kez okunmuştur

İpek kirpik nedir?
İpek kirpik nedir?

Siz gözlerinizi kapatıp beklerken güzellik uzmanı kişi özel kirpik setindeki aletleri kullanarak var olan kirpiklerinize ek olarak özel bir yapıştırıcı ile kirpikleri tek tek ekliyor bu işlem ben de 1 saat sürüyor

. Kirpiklerim düzgündü çünkü. Kirpikleri çarpık ve iç içe geçmiş kişilerde 2 saati buluyor muş.

Siz uzanıp gözlerinizi kapattınız uzman ipek kirpikleri tek tek ekledi

Beklemek biraz heyecanlı oluyor tabi

Bir de rahat olmanız lazım göz kapaklarınız kırpıştırmayın çabuk biter…

Göz altlarınıza bir bant yapıştırıyorlar çünkü yapıştırıcı alt kirpiklere bulaşmasın diye...

İşlem bittikten sonra 5 dakika daha gözü kapalı bekliyorsunuz yapıştırıcı uçsun diye

Ve sonuç…

1 ayı geçirdiğinde yeniden ücret ödemek zorundasın.

İpek kirpiklerime ben peşin 200 TL ödedim. Kredi kartı 250 TL idi. Eee tek tek iki saat boyunca ekliyor kolay değil her şeyin bir bedeli var…

Eşim de çok beğendi…

Bu ipek kirpiklerin uzunları değişiyor ben normal boyu seçtim doğal ve bakımlı görünüyor.

Yani rimeli sürdüm kirpiklerimi kıvırdım gibi…

Bazılarına ağırlık yapmış bana pek bir ağırlık yapmadı… bilemiyorum bu kişiden kişiye değişir…

İpek kirpik falan bu tür önemli güzellik uygulamalarını çok kaliteli olan güzellik salonlarına uzman kişilere yaptırın.

Nasıl bir şey istediğiniz de güzelce anlatın sorun olmaz.

Allah vergisi bir güzelliğiniz varsa onu koruyun bu tür şeylere ihtiyacınız kalmaz…

 Kendinize vakit ayırın, kendinizi sevin, Allah'ın verdiği vücudu koruyun, önce siz kendinizi koruyun. İnsanın kendisine yaptığını kimse kimseye yapamazmış zaten...

İşe güce, yemeğe, temizliğe, paraya pula, çoluk çocuğa dalıp da kendinizi unutmayın.

20 GÜN SONRA ...

 Bu ipek kirpik denilen şey öyle sağlam yapıştırılmış ki koparken ya da dökülürken kendi kirpiğinizle bereber kopuyor... bu nedenle çok dikkatli taşıma gerekiyor...

göz makyajı yapayım sileyim, peeling yapayım falan yok çünkü kirpikler kopuyor hadi koptuğu bi şey değil kendi kirpiklerini de götürüyor...

ben çok dikkatli olduğum halde havluya takıldı bir kaçı tabi kendi kirpiklerimle beraber mefta oldular...

bu nedenle ipek kirpik yaptırmak isteyen arkadaşlar iyi düşünsünler...

arada batmalarda olmuyor değil...

....

YORUMLAR Üye Girişi

Bu Habere Yorum Yapılmadı. İlk Yorumu Siz Yapmak İster misiniz? 
Lütfen Resimdeki kodu yazınız
 

Kocaeli Haberleri Tavsiye Formu

Bu Haberi Arkadaşınıza Önerin
İsminiz
Email Adresiniz
Arkadaşınızın İsmi
Arkadaşınızın E-Mail Adresi
Varsa Mesajınız
Güvenlik KoduLütfen Resimdeki kodu yazınız