konak
ozturk group
KENT YAPI
Breau
cagingoz
KIRALIK IS MERKEZI
ekomini
ARIGUN MOBILYA
Kızılkaya

Sağlık

Göbek eritmek için müthiş bir öneri...

Kadınların bedenleri konusunda en hassas olduğu yerlerden biri göbekleri. Ayva göbek ile ilgili olumlu görüşler olsa bile diyet yaptıklarında en önce göbeklerinin düzleşmesini hayal ediyorlar. Göbek eriten diyetler kadınlar için bir umut

12 Ağustos 2014 Saat: 10:38
YORUM YAPTavsiye EtYazdır

Bu haber 620 kez okunmuştur

Göbek eritmek için müthiş bir öneri...
Göbek eritmek için müthiş bir öneri...

Göbek eritmek için tüketilmesi gereken başlıca besinleri biliyor musunuz?

Yulaf:
Kan şekerini düşüren yulaf, sabah kahvaltısı için güzel bir seçenektir. İçeriğinde yüksek oranda lif bulunan yulaf, midenizde şişer ve saatlerce tokluk hissi yaratır. Yulafın her damak zevkine hitap etmediğini biliyoruz. Eğer yemekte zorlanıyorsunuz, elma gibi şeker oranı düşük mevsim meyveleri ile öğünlerinizi tatlandırabilirsiniz.
gobekeritendiy

Badem, ceviz ve fındık:
Badem, ceviz ve fındık gibi kuru yemişler, karın bölgesini inceltiyor ve tokluk hissi sağlıyor. Ara öğününüzde kendi avucunuzun içi kadar yediğinizde hem açlık krizini önlemiş olursunuz hem de aşırı kalori alımın önüne geçersiniz.

Zeytinyağı:
Diyette de olsanız herkesin bir miktar yağa ihtiyacı vardır. Zeytinyağı gibi sağlıklı yağlar, kolesterolünüzü kontrol altında tutar ve tokluk hissi sağlayarak açlık krizlerini önler.

Baklagiller:
Baklagiller; oldukça düşük kalorilidirler ve içeriklerindeki yüksek protein ve lif değerleri ile zayıflamayı kolaylaştırırlar. Haftada bir kez tükettiğinizde, vücudunuza zararlı doymuş yağlar yerine yüksek oranda lif yüklemiş olursunuz.

Tam tahıllı besinler:
Sağlıklı karbonhidratlar vücut için iyidir. Makarna, pirinç ve ekmek gibi karbonhidratlı yiyecekler tüketmek istediğinizde lif oranı yüksek, tam tahıllı olanları seçin. Tokluk hissi yaratan tam tahıllılar grubu, açlık krizlerini önlemeye yardımcı bir diğer besindir. Alışveriş sırasında tam tahıllı ürünler alırken üzerlerinde%100 ibaresinin bulunmasına da dikkat edin.

Çilek, ahududu ve yabanmersini:
Çilek, ahududu ve yabanmersini gibi kırmızı meyvelerin küçük bir porsiyonunda yüklü miktarda lif bulunur. Ancak bu meyveler, meyve suyu haline getirildiğinde içerlerine yüksek miktarda şeker konulur. Bu sebeple meyve suyu şeklinde tüketmek yerine meyve olarak yiyin.

YORUMLAR Üye Girişi

Bu Habere Yorum Yapılmadı. İlk Yorumu Siz Yapmak İster misiniz? 
Lütfen Resimdeki kodu yazınız
 

Kocaeli Haberleri Tavsiye Formu

Bu Haberi Arkadaşınıza Önerin
İsminiz
Email Adresiniz
Arkadaşınızın İsmi
Arkadaşınızın E-Mail Adresi
Varsa Mesajınız
Güvenlik KoduLütfen Resimdeki kodu yazınız