konak
Kızılkaya

Güncel

5 Yıl Önce Kaybolan Oğlunu Arıyor

2010 yılında Karamürsel Altınkemer Plajı’nda dalgalara teslim olan ve bulunamayan Mert Kütük’ün babası Kemal Kütük, “En azından oğlumun bir mezarı olsun mezarı başında dua edelim” dedi

6 Ağustos 2015 Saat: 17:26
YORUM YAPTavsiye EtYazdır

Bu haber 339 kez okunmuştur

5 Yıl Önce Kaybolan Oğlunu Arıyor

5 Ağustos 2010’da Karamürsel Altınkemer Plajı’ndan 3 arkadaşıyla birlikte kanoyla denize açılan ve oluşan fırtınadan dolayı dalgalar arasında kalıp kaybolan, bir daha da haber alınamayan Mert Kütük’ün kayboluşunun üzerinden 5 yıl geçti. Baba Kemal Kütük, “Şimdi oğlum sağ olsaydı 23 yaşında ve Kocaeli Üniversitesi Gazanfer Bilge Meslek Yüksek Okulu Muhasebe Bölümü’nde mezun olmuş olacaktı. Hiç olmazsa oğlumuzun bir mezarı olsa da onu ziyaret etsek. O da yok lütfen yetkililerden oğlumun bulunması için gerekli ilgiyi göstermesini istiyorum” dedi.

ÇOK DEFA KANDIRILDIK
Mert Kütük’ün kaybolması ve hala bulunamaması Kütük ailesini perişan ederken, oğlunun bulunması için çalmadık kapı bırakmayan Baba Kemal Kütük, “Şu ana kadar birçok telefon aldık. ‘Oğlunuz yaşıyor burada’ diyerek bizler de bir umut o çağrılan yerlere gittik her gittiğimiz yerden hayal kırıklığına uğradık. Çağıran kişilerle görüştük ancak hayal kırıklığına uğradığımız gibi bizden para aldılar, yani kandırıldık. 15 bin liraya yakın para harcadık. Türkiye’nin çeşitli il ve ilçelerinde görüldüğüne dair telefon aldık. Oraya gittiğimizde oğlumuza benziyordu ancak o değildi. Oğlumun yaşamadığını biliyorum. En azından mezarı olsa onu ziyaret ederek dua etsek” ifadelerine yer verdi.

HER GÜN BOŞ DENİZE BAKIYORUM
Karamürsel’de olduğu her gün Karamürsel sahilinde dolaşarak saatlerce denize baktığını ve oğlunu istediğini söyleyen Kemal Kütük, “Eşim Aysel ve Kızım Hacer Kütük evde ondan gelecek haberi bekliyoruz, perişan olduk. 5 yıl nasıl yaşadığımızı bir Allah bir de biz biliyoruz. Nereye baksak O’nun hatıralarını görüyoruz. Lütfen bize oğlumuzu bulun. Bana söylenen oğlumuzun denizin dibinde bir boş ağa, taşa ya da demire takılmış olacağıydı. Aksi takdirde deniz üstüne mutlaka çıkması gerektiğini yetkililer söyledi. O zaman modern bir çağda yaşıyoruz. Kaybolduğu yer belli. Neden oraya dalıp oğlumuzu bulmuyorlar? En azından bir mezarı olur ziyaret ederiz. Böyle her gün boş denize bakmam” dedi.

MAHKEME HALA DEVAM EDİYOR
Kemal Kütük, kanoları kiralayan kişi hakkında dava açtığını mahkemeni yaklaşık 5 yıldan bu yana sürdüğünü de belirterek, “Ayrıca oğlumun 5 yıldır izine rastlanamaması nedeniyle elimizde öldüğüne dair hiçbir belge yok. Oğlumun askerliği donduruldu, okulu donduruldu. Bunun da sonuçlanarak tarafıma gönderilmesini istiyorum” dedi. Evinin geçimini pazarlarda çorap ve iç çamaşırı satarak sağlayan Baba Kemal Kütük, yetkililerden yardım bekliyor.

YORUMLAR Üye Girişi

Bu Habere Yorum Yapılmadı. İlk Yorumu Siz Yapmak İster misiniz?