KOCAELİ
Namaz Vakitleri

İmsak04:37
Güneş06:11
Öğle13:10
İkindi16:53
Akşam19:56
Yatsı21:22
konak
ozturk group
TORKU
FREKANS
Breau

KOCAELİ Hava Durumu

açık15.77° C / 19° C

açık

cagingoz
SEMT KOCAELİ
ekomini
ARIGUN MOBILYA
Kızılkaya

Güncel

3 BİN 418 TÜKETİCİYE ACİL ÇÖZÜM

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin tüketicilerin karşılaştıkları sorunlara çözüm bulmak için hayata geçirdiği Tüketici Hakları Masası çalışmalarına devam ediyor. Tüketicilere uygulayabileceği yolları d

21 Şubat 2013 Saat: 13:43
YORUM YAPTavsiye EtYazdır

Bu haber 362 kez okunmuştur

3 BİN 418 TÜKETİCİYE ACİL ÇÖZÜM
3 BİN 418 TÜKETİCİYE ACİL ÇÖZÜM

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin tüketicilerin karşılaştıkları sorunlara çözüm bulmak için hayata geçirdiği Tüketici Hakları Masası çalışmalarına devam ediyor. Tüketicilere uygulayabileceği yolları da gösteren Tüketici Hakları Masası 2012’de bin 163 kişiye hizmet verdi.

DİLEKÇESİ HAZIRLANIYOR

Büyükşehir Belediyesi Tüketici Hakları Masası’na şahsen, telefon ve e-mail yoluyla başvurulabiliyor. Başvurular içerik ve konusu gereği dilekçesi hazırlanıp dosya halinde vatandaşa teslim ediliyor. Ardından Tüketici Hakları İlçe Hakem Heyeti (Kaymakamlık ), Tüketici Hakları İl Hakem Heyeti(Valilik) ve Asliye Hukuk Mahkemeleri (Adliye Sarayı) gibi kurumlara yönlendirilmesi sağlanıyor.

KÖPRÜ GÖREVİ

Tüketici Hakları Masası bu süreçte vatandaşla şikâyet konusu olan firma ile ikili diyaloglar kuruyor. Böylece sorunun gün içerisinde halletme adına firma ve tüketici arasında köprü görevi üstleniyor. Yapılan başvuruların vatandaş ile birlikte adım adım izleyen yapan Tüketici Masası şikâyetin vatandaş lehine sonuçlanması adına takibini sağlıyor.

BAŞVURU NOKTALARI

Büyükşehir Belediyesi Tüketici Hakları Masası’na bu güne kadar yapılan başvuru sayısı ise 3 bin 418 kişiye ulaştı. 2012 yılında ise bin 163 kişiye hizmet verildi. 2012’deki başvuruların 758’i şahsen, 390’ı telefonla, 15’i ise web ile yapıldı. Başvurular 444 11 41 no’lu numaradan, Büyükşehir Belediyesi resmi internet sayfası www.kocaeli.bel.tr adresinden ve bizzat Büyükşehir hizmet binası Tüketici Hakları Masası’na gelerek gerçekleştirilebiliyor.

YORUMLAR Üye Girişi

Bu Habere Yorum Yapılmadı. İlk Yorumu Siz Yapmak İster misiniz? 
Lütfen Resimdeki kodu yazınız
 

Kocaeli Haberleri Tavsiye Formu

Bu Haberi Arkadaşınıza Önerin
İsminiz
Email Adresiniz
Arkadaşınızın İsmi
Arkadaşınızın E-Mail Adresi
Varsa Mesajınız
Güvenlik KoduLütfen Resimdeki kodu yazınız