<p> </p> <p> <span style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: arial; font-size: 14.44444465637207px; line-height: 18.99305534362793px;">Turkcell Global Bilgi, Anadolu Üniversitesi (AÜ) ile yaptığı iş birliği sonucu Eskişehir'de açılan çağrı merkezinde, Açıköğretim Fakültesi'nde (AÖF) eğitim gören, toplam 1 milyon 350 bin öğrencinin çağrılarını karşılayacak. </span><span style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: arial; font-size: 14px; line-height: 18.984375px;">Bu numaranın Özellikle son zamanlarda bütünleme sınavlarının olmamasından yakınan öğrencilerin en çok şikayet ettiği konu olması konusunda aranılacağa benziyor.İlerleyen zamanlarda ne gösterir bilinmez ama bu sistem Aöf öğrencileirnin bilmediği bir çok soruya da yanıt olacağa benziyor...</span><br style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: arial; font-size: 14.44444465637207px; line-height: 18.99305534362793px;" /> <br /> <span style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: arial; font-size: 14.44444465637207px; line-height: 18.99305534362793px;">Öğrenciler, merkeze Türkiye'nin dört bir yanından 444 10 26 numaralı telefon üzerinden ulaşabilecek. </span><span style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: arial; font-size: 14.44444465637207px; line-height: 18.99305534362793px;">Müşteri ilişkileri yönetim merkezi olan Turkcell Global Bilgi, üniversite ile ortaklaşa yürütülen proje kapsamında, toplam 1 milyon 350 bin açıköğretim öğrencisinin, hizmet alacağı ''Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi Etkileşim Merkezi''nin açılışı törenle gerçekleştirildi. </span><span style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: arial; font-size: 14.44444465637207px; line-height: 18.99305534362793px;">AÜ Rektörü Prof. Dr. Davut Aydın, burada yaptığı konuşmada, açıköğretim sisteminin 30 yıllık büyük bir bilgi birikimi ve deneyime sahip olduğunu ve bu deneyimin güçlü bir organizasyon yapısı içerisinde gerçekleştirildiğini bildirdi. </span><span style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: arial; font-size: 14.44444465637207px; line-height: 18.99305534362793px;">Sistemin merkezinde hep öğrencilerin bulunduğunu belirten Prof. Dr. Aydın, ''Öğrenci odaklı hizmet kalitemizi artırma yönünde, sürekli gelişimi hedefledik. Etkileşim merkezi de öğrencilerimize hızlı ve esnek olarak bilgilendirme ve yönlendirme işlevlerimize güç kattı. Biz iletişim ağımızı, bürolar, etkileşim merkezi, internet ve mobil iletişim gibi araçlarımızla bir bütün olarak görüyoruz. Hayata değer katan mutlulukları hedefleyen bizler için, öğrencinin yanında olmak, hayatını kolaylaştırmak olmazsa olmazımızdır'' diye konuştu.</span>
</p> <p> <span style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: arial; font-size: 14.44444465637207px; line-height: 18.99305534362793px;">Bu numaranın Özellikle son zamanlarda bütünleme sınavlarının olmamasından yakınan öğrencilerin en çok şikayet ettiği konu olması konusunda aranılacağa benziyor.İlerleyen zamanlarda ne gösterir bilinmez ama bu sistem Aöf öğrencileirnin bilmediği bir çok soruya da yanıt olacağa benziyor...</span>
</p> |